De groep of speltak met kinderen van 5 tot en met 7 jaar worden bij Scouting 'bevers' genoemd. Bij de bevers ligt de nadruk op het spelen en leren in de natuur. Ze doen samen met andere kinderen leuke spelletjes. Zo leren ze spelenderwijs samen te werken & te spelen. De bevers hebben iedere zaterdag middag opkomst op het clubgebouw van 12:30 tot 16:00. Naast de wekelijkse opkomst hebben de bevers 1 keer per jaar een kamp. Hierbij gaan de bevers een lang weekend logeren met elkaar in ons eigen clubgebouw. Ook doen ze mee aan verschillende regio activiteiten waar scouting groepen vanuit de hele regio aan mee doen. Deze activiteiten zijn onder andere het westlands scouting spektakel & jota joti.